Ημερομηνία: Τρίτη, 25 Μαΐου, 2021
Ώρα: 06:00 μ.μ., Αθήνα
Διάρκεια: 1 ώρα
Είναι έτοιμη η ομάδα σας για τον "μετα-cookie" κόσμο; Η Google, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί εδώ και λίγο καιρό, αποφάσισε την κατάργηση των cookies. Η εύρεση πελατών που γίνεται μέσα από αποτελεσματικές διαφημίσεις πρόκειται να αλλάξει. Πολλοί marketers χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή ως ευκαιρία για να κάνουν τη marketing απόδοση τους ακόμη καλύτερη.
"Is your marketing team ready for the post-cookie world? Identifying customers to create more effective advertising is about to look very different, but there are opportunities. Some marketers are using this moment as an opportunity to make their marketing performance even better.
Join special presenter Forrester Principal Analyst, Tina Moffett, Michael Trapani from Acoustic, and Mary Kay Scholtens from Allant Group, as they dive into what’s changing, what it means for your team, and how to thrive in this new world of marketing and advertising.
In this webinar, you’ll learn:
What the cookie apocalypse looks like
How to optimize marketing spend in a cookieless world
How data on boarding can be a viable alternative to identifying customers
Simple ways to connect advertising and marketing tech to drive more conversions
Tips and tricks from experts at Allant and Acoustic to bring these strategies to life"
Για εγγραφή στο webinar, παρακαλούμε πατήστε εδώ: Webinar Registration
Comments